14.9.08

karya percuma #2

bunyi itu
aku suka bunyi itu
tenang hatiku
melenyapkan segala kekusutan
walaupun sebentar saja

khabar itu
hanya lalu disebelah telingaku
tidak mampu difikirkan
kerana fikiranku melayang ke angkasa yang lain
aku sekadar watak picisan

perasaan itu
aku benci perasaan itu
kenapa muncul?
biarkan aku
diam
jangan pedulikan

perkataan itu
terdengar lagi
terbaca lagi
seperti biasa
hanya mendiamkan diri
kerana itu hanya itu yang boleh dilakukan
walaupun sebenarnya sangat memakan hati

benda itu
terlihat lagi
terganggu lagi
kenangan lama terungkit kembali
kenapa begini
b**i



aku patut berhenti di sini

4 comments:

Anonymous said...

b**i=???
aku lengkapkan bleh??

rAmiZa.mY said...

hm...
diam = makan ati..
ckp = sakit ati..

so?
ak tsepit..

Anonymous said...

aq sudah jatuh cinta.

Anonymous said...

Bole wat lirik