25.12.08

Entri Hilang Mood & Komen

Mood untuk menaip aku masih belum ada sebenarnya. Aku masih belum ada idea mahu menaip mengenai apa. Jadi, waktu aku sedang menaip untuk entri ini, otak aku masih kosong. Sekadar menaip apa yang terlintas di kepala otak yang semestinya masih juga kosong akibat terlalu lama bercuti sehingga lupa untuk berfikir & termenung dahulu (seperti apa yang selalu aku lakukan. hahaha..) Kenapa kamu tidak gelak? Oh, kamu tidak faham.. Tidak mengapa.

Ok, seperti yang kita sudah ketahui dalam entri yang ini, aku mahu ceritakan serba sedikit mengenai benda yang aku buat sepanjang cuti yang lepas. Untuk mereka yang selalu bertanya soalan yang sama; "aku tidak pulang ke negeri asalku kerana ada urusan di sini". Urusan apa? Suka hati aku la.. hahaha.. Kenapa kamu tidak gelak juga? cis..

Sebelum hari 'URUSAN PENTING' tiba, aku (kalau mahu menggunakan bahasa kurang skema boleh tak? macam menarik) lepak dengan Marshall kat Cheras. Untuk mereka yang tidak mengenali Marshall, tanya encik Maoz. Dia kenal dengan Marshall tu. Banyak jugak la benda yang aku belajar dari Marshall tu. Kebanyakannya mengenai teknik-teknik pusing-pusing & cari-cari. Ya, kamu tidak salah baca. Jangan mengerut dahi macam tu..

Kemudian, aku ke sini...

Photobucket


Selepas itu ke sini untuk sesi photoshoot sesuka hati

Photobucket

Photobucket


dan ini.. =)

Photobucket

Komen? Bagi aku, ada banyak lagi yang perlu dipelajari & diatasi. Bak kata orang, "perlahan-perlahan kayuh".. Tapi perlahan pun kena konsisten. Tidak mengapa, itu cerita lain.

Apa lagi? itu sahaja.. Aku masih tiada mood mahu bercerita. Oh ya, sebelum terlupa. Selamat Hari Krismas kepada yang menyambut hari Krismas. Semalam aku hampir dicium oleh cina bangsat yang mabuk. Ergh... menggelikan...



Gambar: kredit kepada ajib, aku, & org yg tlg amek gmbr last..







p/s: cuba menggembirakan hati yang hancur... hmm...

6 comments:

AkuD kot! said...

Ingin mengetahui mengapa hati itu hancur.. =)

Odette said...

as i said, i'll let u noe sumday..

mizz nina said...

huhu..

mizz nina said...

ku suda tau..

Odette said...

?? apakah? abaikn. haha..

AkuD kot! said...

errmm..Owhh..OK...