15.2.09

Tag Mengimbau Zaman Sekolah

5 Tabiat buruk anda ketika sekolah
  • Selalu membazir duit naik teksi untuk ke sekolah (sebab selalu terlepas bas sekolah).
  • Selalu berjalan-jalan waktu kelas sedang berjalan (semata-mata mahu tengok kekasih hati orang lain sedang belajar).
  • Masa rehat: lepas makan mi goreng, lepak tepi kantin makan keropok sambil 'cuci mata'. hahaha..
  • Selalu meniru terutama sekali kalau kerja rumah subjek matematik tambahan (macam jawab soalan kuiz PhD rasanya).
  • Perang mulut dengan perempuan...?? (aku menang okay... Dan aku berada di pihak yang benar. Bukan seperti yang kamu fikir).

3 Favourite subjek anda. Kenapa?
  • Matematik (rasa handsome kalau dapat jawab soalan yang orang lain tidak dapat jawab. hahaha...).
  • Bahasa Inggeris (rasanya orang yang selalu dapat markah tinggi dalam subjek ini mesti glamour kan?)
  • Bahasa Melayu Malaysia (bahasa jiwa bangsa)

3 Subjek yg anda tidak suka. Kenapa?
  • Kimia (bukan tidak suka. Kurang faham. Banyak benda pelik)
  • Geografi (dulu aku suka tapi aku durhaka dengan cikgu. Jadi aku kurang faham apa yang dia ajar)
  • rasanya itu sahaja...

Menarik pada kamu?
  • Tanya mereka yang mengenali.. yang berbaur negatif jangan percaya.
Kamu paling suka?
  • Apa-apa sahaja yang boleh menceriakan & memberi senyuman pada diri sendiri =)
Anda tidak boleh hidup tanpa?
  • Makanan
  • Air
  • Duit
  • Udara
  • YM.. (erk.. hahahaha...)

Setiap malam sebelum tidur, siapa yang anda hubungi?
  • Siapa yang terlintas di kepala otak pada waktu itu.

Tag rakan anda
  • Berada dalam keadaan kurang baik ketika ini. Kamu yang mahu menjawab silalah berbuat demikian. Saya beri keizinan...







p/s: aku baik masa zaman sekolah. kan rakan-rakan?

2 comments:

pie said...

ehehehe...ska btul ak jwpn ko psl subjek xska tu...
kimia...
byk bnda pelik...
tu la ak jwp bnda tu ble rosakkan akidah(gurauan semata)...
ehehehe...
bljr bnda pelik...

Odette said...

hahaha..
subjek pertama yg buat aku lap tingkap makmal. dpn class bdk PKA plak 2 :p