7.2.09

Wedding Tag?

Me & ......


Aku dapat tag pelik. Mari menjawab soalan...


1. How old are you?
~ 22 tahun 6 bulan & beberapa hari pada ketika ini..

2. Are you single?
~ a'a..

3. At what age do you think you'll get married?
~ Tidak tahu.. Dulu pernah terfikir tapi sekarang sudah punya matlamat lain sebelum kahwin..

4. Do you think you'll marrying the person you are with now?
~ I'm with nobody..

5. If not, who do you want to marry?
~ Wanita yang pasti.. Siapa? shhh.. hahaha

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
~ Honestly, tidak pernah terfikir mengenai benda ini..

7. Do you want a garden/beach or traditional wedding?
~ Saya lebih suka classic.. ada style~

8. Where do you plan to go on honeymoon?
~ Sudah lupa.. Tepi laut yang pasti

9. How many guests do you think you'll invite?
~ Sebanyak yang termampu.. mari, mari~ haha..

10.Will that include your exes?
~ Yeah.. "kamu mesti datang tau~"

11.How many layers of cake do you want?
~ Tidak kisah tetapi saya mahu semua jenis kek kegemaran saya ada. hahahaha..

12.When do you want to get married, morning or evening?
~ Morning

13.Name the song/tune you'd like to plat at your wedding
~ Mahu Wishbone buat lagu special untuk saya boleh? hehe..

14.Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?knife?
~ Kurang memahami.. Tapi fine dining kedengaran seperti menarik

15.Champagne or red wine?
~ Air sirap pengantin saya tidak mahu. Mahu perisa orange =)

16.Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
~ Days after.. Boleh kira duit dahulu.. hahahaha...

17.Money or household items?
~ Money. Saya mungkin cerewet kalau mengenai household..

18.How many kids would you like to have?
~ Pun tidak pernah terfikir..

19.Will you record your honeymoon in DVD/CD?
~ Save dalam blue-ray sekali kalau boleh..

20. Whose wedding plan would you like to know next?
~
i) Shepha (sesi memulang pinggan bak kata pepatah melayu)
ii) Seyn (aku peduli apa kau tidak suka)
iii) Wak (kau sudah lama tidak update)
iv) Chokilala (kau mesti suka kan? kan? kan?)
v) Ada (tiada alasan. tiba-tiba teringat nama kau)

Aku mahu menaip mengenai 3 jenis wanita yang aku temui tadi tapi setelah memikirkan kesan baik & buruk yang mungkin aku terima nanti, aku batalkan niat asal tadi. haha..







p/s: mari ke pantai!!

9 comments:

Anonymous said...

pewwittt.. odette kejiwangan. kalau ada record hanimun dalam blue-ray passing la eh. leh tgk kat ps3 aksi beliau. upload kat redtube ke. keke

Shepha said...

dah basuh ke pinggannye?
bukan blog cik choki anti-tag ke?

Fndy said...

19.Will you record your honeymoon in DVD/CD?
~ Save dalam blue-ray sekali kalau boleh.


p.s: jgn lupa versi 3gp sekali

mizz nina said...

sy pasti dtg..

Odette said...

@chokilala, sila berfikiran bersih ye.. haha..

@shepha, dah basuh laa.. siap lap kering lg :p tau dia anti-tag tp sj nk bkr smngt nk kawen dia. hahaha..

@fendy, ni lg sorg.. sma spesis ngn cik chokilala *uhuk* berbulu lebat *uhuk*

@mizz nina, =)

pie said...

ak ko jemput ka?
klu ak pnya majlis, ak jmput ko...ak bg kad jmputn lg...
jgn lpa dtg ya...

rAmiZa.mY said...

ak nk g...
nk g..
nk..
lalalalla kebengongan yg amat skrang..
haish

Seyn Jukey said...

ceh ada masa aku jawab tag ko.hehehe

Odette said...

@pie, aku jemput ko! haha

@ramiza.my, sila la dtg.. evndo xd calon lg.. :p

@seyn, baek~