6.8.08

sumpah aku tak tipu

petang tadi aku pergi makmal untuk sambung balik eksperimen kumpulan aku yang belum jugak selesai walaupun sudah memakan jumlah masa sehingga 4jam waktu makmal (tak termasuk waktu kuliah & tutorial yang menyeronokkan itu). petang tadi memang ramailah yang berpusu-pusu nak buat eksperimen sebab minggu depan report kena hantar. dekat meja aku saja ada lebih kurang 8 orang yang nak buat 1 eksperimen. aku sebagai watak-watak picisan pun faham-fahamlah.. biarlah aku tolong tengok saja. hahaha.. aku pendekkan cerita, masa aku tengah lepak+bercerita+curitulang dengan budak kelas aku yang join sekali tolong tengok budak-budak tu khusyuk main-main eksperimen dengan telefon, tiba-tiba sorang budak perempuan yang duduk sebelah aku cakap something..


something yang aku tak sangka dia akan cakap..


tapi aku percaya dia cakap dengan jujur..




"ko makin kacak la"



aku terkedu

tapi lepas tu cover balik




p/s: ini bukan sesi masuk lif tekan tingkat atas

2 comments:

mizz nina said...

where did u go..
u used to get it in ur fishnet..
hehehe..

wow..
anda makin kacak???
hehe

rAmiZa.mY said...

uish...
siapakah yg bkata sedemikian???
kamu x tpu..
mgkin dia yg tipu....



p.s: btw...kamukn sponsored by topman ;p