2.9.08

Tentang Odette

Cerita ini adalah ditujukan khas kepada cik Ramiza Bt. Mohd Yunus.
Sebagai kredit ke atas nama ODETTE.
huh..
Tapi memang kamu yang seharusnya dapat pun. hehe..

Tak mengapa. Demi semangat seorang rakan yang baik hati a.k.a. sayalah-orang-itu, aku postkan sebuah entri sebagai tanda penghargaan untuk kamu. Siap dengan dialog lagi (walaupun waktu perbualan kurang diingati, tapi tak mengapa. Yang penting isi mesej sampai. hahaha..)


ramiza: apa nama gitar ko? dh ltk nma dh?
saya: blom.. a'ah kn. xltk nma lg
ramiza: ko nk ltk nma apa?
saya: ntah. aku tggu ko bg nma ni.. bg la cpt
ramiza: aku xtau asl tp aku t'pk nma odette
saya: odette..
ramiza: aku pun xtau tp aku t'bygkn nama 2
saya: ok gak.. odette..

bla.. bla.. bla..



Aku sudah terlupa beberapa ayat. Jadi baik aku berhenti sebelum Ramiza betulkan semua yang salah. Jadi kepada cik Ramiza, entri kali ini untuk kamu sebagai kredit nama odette yg aku sayangi. Ok?




p/s: weekk...

7 comments:

rAmiZa.mY said...

huh..
tidak ikhlas..
hohohohoho..

tp ku hargai juga...

Odette said...

sy ikhlas la..
hahaha..

rAmiZa.mY said...

hohoho siap ubh ikut permintaan lk tue..
lalalala

Odette said...

shh..
diam2..
ubah sbb kena ikut kepuasan hati
hehe..

Seyn Jukey said...

odeete comey~

rAmiZa.mY said...

seyn: comel x namayg kuberi? ;p

Seyn Jukey said...

comey comey.nanti bagi nama kat seyn pulak.haha~