18.5.09

Terima Kasih




Terima kasih kepada Nurul Anis Nadia untuk gambar di atas =)
Terharu. Serius...

Okay, masa agak suntuk.

Terima kasih juga kepada yang mengambil berat semasa aku mengalami kemalangan tempoh hari. Ya, kemalangan lagi. Untuk kamu yang tidak dapat aku balas mesejnya, maaf kerana aku kehabisan kredit. Harap kamu faham. Huhu.. Keadaan diri agak baik tapi keadaan kereta mungkin agak memeningkan (kos mengecat untuk dua pintu RM500, tidak termasuk bahagian bonet & bumper. sumber: pomen yang tinggal berdekatan dengan rumah).

Aku sedang giat menanam anggur di rumah orang ketika ini. Harap-harap boleh mendapatkan duit dalam masa terdekat (hutang semakin berlambak. Kereta orang lagi... deym...). Kamu mahu ambil saya bekerja?

Sekian untuk kali ini. Selamat mencari kerja kepada yang mengalami nasib yang sama seperti aku...




p/s: sudah mula rindu dengan perkataan 'lahanat'

4 comments:

mizz nina said...

lahanatttttttt!!!hahahaha

fendy said...

bosan lahanat

Anonymous said...

lahanat...haish perkataan camni pun rindu ke?

camane boleh exciden ni..

PeT said...

balek x tggu ak lahanat