10.5.09

Untuk Kamu Kawanku

khas untuk kamu, kamu, dan kamu semua..

terima kasih yang tak terhingga..

terima kasih untuk 4 tahun yang sangat berharga..
terima kasih untuk semua kenangan bersama..

terima kasih..

terima kasih..

terima kasih untuk segala-galanya..


untuk kamu yang menjadi temanku..
untuk kamu yang menjadi peneman setiaku..

penghibur di kala hati hiba & kecewa..
penyeri di kala diri merasa terlalu sunyi & sendiri..

terima kasih aku ucapkan..

kamu benar-benar mengajar aku erti kawan..


maafkan aku jika pernah kasar bahasaku..

aku tahu gurau-sendaku mengguris hatimu..
biarpun kamu tetap membisu..
aku tahu hatimu terhiris dengan kataku..
maafkan aku wahai kawanku..


untuk kamu yang menganggap aku kawan..
dan kamu yang aku anggap kawan..

aku sayang kawan-kawan..


....


biarkan aku beremosi seketika
biar aku luahkan apa yang aku rasa
aku tahu sumbang bacaannya
tidak mengapa
biarkan saja
ini hadiah untuk kawanku semua
kawan-kawan yang aku kenali selama 4 tahun bersama
insyaAllah sampai mati aku ingat kamu semua






p/s: selamat tinggal kawan-kawan... :(

5 comments:

muz said...

kuala lumpur!!!!
tggu ak!!!!

Haryani said...

m gonna missing you

mizz nina said...

yeah...gonna miss u..
a lot..

k.e.r.i. said...

tak sempat nak kenal ko odette.
takpe, kita jumpa masa konvo nanti.
haha.

.::aDa::. said...

selamat menyertai persatuan tanam anggur =p