16.8.09

Muzik Televisyen Pentas Dunia



tattoo sementara

pusat tumpuan

Hoobastank

All-American Rejects

Kasabian

Terima kasih kepada pihak penaja yang baik hati sudi ajak datang. Sampai hujan pun aku sanggup redah sebab tak nak lambat datang. haha.. Tapi terlepas tengok Estranged pulak. Deym~ Hoobastank & All-American Rejects punya persembahan tak payah komen lah. Menarik. Sampai suara aku hilang lagi. Banyak juga band-band yang menarik. Nampak sangat pengetahuan mengenai muzik aku masih kurang. Antaranya Reygan, & yang paling menarik; Kasabian. :p Tapi tidaklah seteruk minah-separa-inggeris yang terpekik terlolong jerit "Kasabian!!~ Kasabian!!~" lepas tu cakap kat member sebelah dia "is that kasabian? i don't know who they really are actually" Bengong. Pakcik Soundman dengan artis pun tak boleh bezakan. Bukti bahawa orang yang cakap inggeris tu tak semestinya bijak. Kadang-kadang kosong juga. hahaha.. Nasib baik aku ada hafal beberapa lagu Kasabian. Boleh juga tolong melalak sekali.






p/s: badan lemah. penat melompat

9 comments:

Fndy said...

lu memang Key Eyll la dona. ahaha

chokilala said...

benci. x ajak chokilala :(

Odette said...

@fendy, lu dtg ke beb..

@chokilala, mls la nk ajk. kang encik bf jeles :p

mizz nina said...

aaa aaaa a...
lgu tema hari ini..hehehe

PeT said...

don cm best je bersesak2 tu ahaha.. ko x rkam kasabian maen ker??

razifmustapha said...

ni apsal aku yang true indie ni tak tau event ni berlangsung? kenape? tak berdisplin langsung budak indie2 zaman skang!

PeT said...

jib pasni kite layn mak yong ngan kude kepang ar .. x yh layn indie da

Odette said...

mls nk rakam. xlyn la konsert kalo nk rakam2 ni. nk melalak pun xbest.. aku nk lyn puisi boleh? haha

mizz nina said...

ceh