17.9.09

Malam Terakhir

malam ini
mungkin
malam terakhir kita bersama
berdua


kau akan mati

aku pula kau tinggalkn sendiri
bersama semua kenangan dan harapan
harapan agar aku boleh meneruskan hidup
tanpamu dalam jagaanku

sampainya hatimu
meninggalkan aku begini
terkapai-kapai mencari penyelesaian
atas semua kesalahan yang aku lakukan
sepanjang aku bersamamu

aku tahu semua kesalahanku
dia juga telah menghukumku
harga bayaran yang aku perlu tanggung
hanya kerana kamu

akhir kata dariku
selamat tinggal
wahai

...

lei sen pi..



p/s: mood: sedih + bengang = sengang

5 comments:

rAmiZa.mY said...

ak tetap tak paham..
huh!

mizz nina said...

incek odette,
bagus!!pasni bole la kn..
tiada lg segala bnde memenuhi cermin..
meluncur laju..hahaaa

Haryani said...

lesen p ko kene tarik ke hape? @ da dpt lesen full? erk! konpius2.

k.e.r.i. said...

selamat hari raya encik odette, eh encik dona.
errr, dua-dua nama ko kan?
hahaha

Odette said...

@ramiza.my, xyh la phm.. haha

@mizz nina, yeah!!~

@jelly, P aku dh mati. dh dpt lesen full. hehe..

@keri, kt dunia blog ni odette la.. hahaha